Kushtet e Përdorimit

- për reklama në Machinengo -

1. Lënda, qëllimi

1.1. Subjekti i këtyre termave dhe kushteve të përgjithshme (këtu e tutje "AGB“) A është prenotimi dhe vendosja e reklamave në faqen e internetit Machinengo.de! (këtu e tutje "platformë“) Si dhe përdorimi i platformës si palë e interesuar. Platforma operohet nga Machinengo GmbH Artur Ladebeck Str 171, 33647 Bielefeld, Gjermani (këtu e tutje "ne"Ose"uns").

1.2. Përkufizimet:

         1.2.1. Reklamat në platformë referohen më poshtë si "shfaqje"i caktuar.

         1.2.2 Kompanitë që reklamojnë në platformë do të quhen më poshtë "Provider"i caktuar.

         1.2.3 Njoftimet, rishikimet ose përmbajtja tjetër që përdoruesit komunikojnë në ose përmes platformës referohen si "Kontributet e përdoruesit"i caktuar.

1.3 Vendosja e reklamave në platformë - nëse dhe në masën e specifikuar në platformë - i nënshtrohet tarifës. Përdorimi i reklamave si klient i ardhshëm është pa pagesë.

1.4 Ofertat dhe shërbimet tona u nënshtrohen ekskluzivisht këtyre kushteve të përgjithshme. Termat dhe kushtet e përdoruesit që devijojnë nga dhe / ose shkojnë përtej këtyre termave dhe kushteve nuk bëhen pjesë e kontratës.


2. Lidhja e kontratës, gjuha e kontratës

2.1 Më poshtë vlen për përdorimin e shërbimeve të platformës sonë:

2.1.1. Përfundimi i kontratës në e paguar Shërbimet:

2.1.1.1. Vetëm kur porosisni shërbimin është një ofertë detyruese për të lidhur një kontratë përkatëse. Për të bërë porosinë, kaloni nëpër procesin e porositjes në faqen e internetit dhe futni informacionin e kërkuar atje. Para se të dërgoni porosinë, ju keni mundësinë të kontrolloni përsëri të gjitha të dhënat e porosisë dhe t'i korrigjoni ato nëse është e nevojshme. Vetëm kur dërgoni porosinë, ju bëni një ofertë detyruese për të lidhur një kontratë.

2.1.1.2. Ne mund ta përpunojmë ofertën tuaj brenda pesë ditësh

  • Dërgimi i një konfirmimi të porosisë me postë, faks ose email, ose
  • Kërkesa për pagesë

    pranoj; Koha e marrjes së konfirmimit të porosisë ose kërkesës për pagesë nga ju është vendimtare për respektimin e afatit.

2.1.2  Përfundimi i kontratës në pa pagese Shërbimet:

2.1.2.1. Sigurimi i faqes në internet nuk përbën ende një ofertë detyruese për të lidhur një kontratë përkatëse të përdoruesit. Përkundrazi, një ofertë detyruese bëhet vetëm kur përdoruesi na dërgon kërkesën e tij të regjistrimit dhe / ose një rezervim përmes faqes së internetit. Ne mund ta pranojmë këtë ofertë duke konfirmuar regjistrimin ose rezervimin e përdoruesit duke dërguar një regjistrim ose konfirmim prenotimi me email ose duke postuar kontributet e përdoruesit në platformë.

2.1.3 Gjuha e kontratës

2.1.3.1. Gjuha e kontratës është gjermanishtja.


3. Ruajtja e dispozitave kontraktuale

3.1.1 Ne i ruajmë provizionet kontraktuale, d.m.th. të dhënat e rezervimit ose të dhënat e porositjes ose të dhënat e regjistrimit dhe kushtet e tanishme. Ju mund të shtypni ose ruani dispozitat kontraktuale nga ana juaj duke përdorur funksionalitetin e zakonshëm të shfletuesit tuaj (zakonisht "Print" ose "File"> "Save as"). Të dhënat e rezervimit ose të dhënat e porosisë ose të dhënat e regjistrimit përmbahen në përmbledhjen që shfaqet në hapin e fundit të rezervimit ose porosisë ose regjistrimit.

4. Llogaria e përdoruesit (regjistrimi)

4.1. Kur regjistroni llogarinë e përdoruesit, duhet të jepet informacion i saktë dhe i plotë. Të dhënat e palëve të treta nuk mund të përdoren pa pëlqimin e tyre.

4.2. Regjistrimet e shumëfishta nuk lejohen.

4.3. Ju jeni të detyruar të trajtoni të dhënat tuaja të aksesit siç janë fjalëkalimi juaj në mënyrë konfidenciale, të mos i bëni ato të arritshme për palët e treta dhe të na informoni menjëherë në rast të humbjes ose përdorimit të paautorizuar të të dhënave tuaja të qasjes.

5. Shërbimet dhe çmimet e reklamimit

5.1 Formatet, vendosjet dhe periudhat e ndërrimit për reklamat, si dhe çdo kërkesë të veçantë dhe, nëse është e aplikueshme, çmimet përkatëse bazohen në përshkrimin e shërbimit tonë ose listën e çmimeve ose listën tjetër të çmimeve për produktet në fjalë që ishte e vlefshme në kohën kur kontrata ishte konkluduar.


6. Kërkesat për reklama

6.1.     Korrektësia dhe aktualiteti: Ju duhet t'i mbani reklamat tuaja të sakta dhe të azhurnuara në çdo kohë.

6.2.     Hyperlinks: Nëse reklamat tuaja përmbajnë hiperlidhje, duhet të siguroni disponueshmërinë teknike të faqes së uljes, si dhe ligjshmërinë e përmbajtjes së faqes së uljes dhe kontekstit të faqes së uljes.

6.3.     Pajtueshmëria me ligjet në fuqi: Ju jeni përgjegjës për të siguruar që reklamat tuaja nuk shkelin dispozitat ligjore përkatëse. Këto përfshijnë, për shembull, ndalimin e reklamave të padrejta, mashtruese ose ndryshe anti-konkurruese nën UWG, Rregulloren e Tregimit të Çmimit ose dispozitat e ligjit penal.

6.4.     Asnjë shkelje e të drejtave të palëve të treta: Reklama juaj nuk duhet të shkelë të drejtat e pronësisë industriale të palëve të treta ose të drejtat e palëve të treta mbi pronën intelektuale siç janë të drejtat e emërtimit, të drejtat e markave tregtare (markat tregtare, dizenjot e regjistruara) ose të drejtat e autorit. Ofruesi na siguron se ai mund të disponojë lirisht me të drejtat e përmbajtjes së reklamës së tij të nevojshme për vendosjen e reklamës së tij dhe se nuk ka të drejta të palës së tretë.

6.5. Unëdetyrimi për printim: Ofruesi duhet të sigurojë që çdo reklamë që ka hyrë në platformë të përmbajë një ngulitje, përveç nëse reklama përdoret ekskluzivisht për qëllime private ose familjare dhe nuk ka ndikim në treg. Linkshtë e mjaftueshme një lidhje e dukshme, e identifikueshme dhe kuptimplote (për shembull, "ngulit") në një ngulitje të ofruesit që është në dispozicion diku tjetër. Vulosja duhet të jetë në përputhje me detyrimin e ngulitjes brenda kuptimit të § 5 Akti për Telemedia mjafton.


7. Kërkesat për Kontributin e Përdoruesit

7.1 Vetëm kontributet e ligjshme të përdoruesit (njoftimet, rishikimet, etj.) Mund të komunikohen në ose përmes platformës. Në veçanti, kontributet e përdoruesve dhe / ose cilësimet e tyre në platformë nuk duhet të shkelin të drejtat e palëve të treta (p.sh. emri, marka tregtare, e drejta e autorit, mbrojtja e të dhënave, të drejtat personale, etj.). Përdoruesi na siguron se ai mund të disponojë lirisht të drejtat e nevojshme për të postuar kontributet e tij të përdoruesit në platformë dhe se nuk ka të drejta në kundërshtim të palëve të treta.

7.2. Kontributet e përdoruesit, qoftë në fotografi apo tekst, nuk duhet të përmbajnë ndonjë përshkrim të dhunës dhe nuk duhet të jenë ofenduese seksualisht. Ato nuk duhet të përmbajnë deklarata ose përfaqësime diskriminuese, fyese, raciste, shpifëse ose ndryshe të paligjshme ose imorale

7.3. Shqyrtimet që u jepen ofruesve mund të mos përmbajnë deklarata të pasakta të fakteve ose kritika shpifëse dhe nuk mund të shkelin të drejtat personale.
 

8. Bllokimi i reklamave

8.1 Ne jemi të lejuar të bllokojmë reklamat menjëherë nëse ka indikacione se kjo ose, nëse është e zbatueshme, një faqe në të cilën përcillen reklamat ose mjedisi i faqes së synuar është i paligjshëm ose shkel të drejtat e palëve të treta. Për këto qëllime, duhet të konsiderohet si një tregues i paligjshmërisë ose shkeljes ligjore, ndër të tjera, nëse palët e treta marrin masa të çfarëdo lloji kundër nesh ose kundër jush dhe këto masa bazohen në pretendime për paligjshmëri dhe / ose shkelje ligjore. Ndërprerja e vendosjes do të hiqet sa më shpejt që dyshimi për paligjshmëri ose shkelje ligjore të shpërndahet.

8.2 Ne do t'ju informojmë menjëherë për bllokimin e reklamave dhe do t'ju kërkojmë të pastroni pretendimet, duke deklaruar një periudhë kohe të arsyeshme. Nëse afati ka skaduar pa rezultat, ne kemi një të drejtë të menjëhershme të ndërprerjes.

9. Bllokimi i kontributeve të përdoruesve

9.1 Ne kemi të drejtë të bllokojmë dhe / ose të fshijmë kontributet e përdoruesve në çdo kohë, me kusht që kjo të mos bie ndesh me të drejtën tuaj për lirinë e shprehjes.
 

10. Faturimi me email

10.1. Ne kemi të drejtë të faturojmë përmes postës elektronike.
 

11. Pretendimet për defekte (garanci)

11.1 Dispozitat e garancisë ligjore zbatohen për detyrimet tona të garancisë.
 

12. Mohimet dhe kufizimet e përgjegjësisë

Më poshtë vlen për përgjegjësinë tonë për dëmet:
 

12.1 Në rast të qëllimit të qëllimshëm dhe neglizhencës së rëndë, duke përfshirë edhe ato të agjentëve tanë të pavlefshëm, ne jemi përgjegjës në përputhje me dispozitat ligjore. E njëjta gjë vlen për dëmet e shkaktuara nga pakujdesia që vijnë nga dëmtimi i jetës, trupit ose shëndetit.

12.2. Në rastin e dëmit pasuror të shkaktuar nga pakujdesia dhe dëmit financiar, ne jemi përgjegjës vetëm për shkeljen e një detyrimi thelbësor të kontratës, por shuma është e kufizuar në dëmin që është i parashikueshëm dhe tipik për kontratën kur kontrata është lidhur; Detyrimet thelbësore të kontratës janë ato përmbushja e të cilave mundëson ekzekutimin e duhur të kontratës në radhë të parë dhe në pajtueshmërinë e të cilave partneri kontraktual mund të mbështetet rregullisht.

12.3. Përveç kësaj, përgjegjësia nga ana jonë është e përjashtuar, pavarësisht nga baza ligjore.

12.4. Përjashtimet dhe kufizimet e përgjegjësisë në paragrafët (1) deri (3) më sipër gjithashtu zbatohen mutatis mutandis në favor të agjentëve tanë të zëvendësueshëm.

12.1 Përgjegjësia për shkak të supozimit të një garancie ose sipas Aktit të Përgjegjësisë së Produktit mbetet e paprekur nga përjashtimet dhe kufizimet e përgjegjësisë në paragrafët (1) deri (4) më sipër.

 

13. Renditja e reklamave

13.1 Renditja rezulton nga data e postimit të një reklame. Përdoruesi / vizitori mund t'i ndryshojë këto parametra përmes faqes në internet (klasifikimi). Reklamat kryesore mund të rezervohen gjithashtu. Përsëri, reklamat më të fundit shfaqen më lart në rezultate.

 

14. Zgjedhja e ligjit, vendi i juridiksionit

14.1 Ligji i Republikës Federale të Gjermanisë. Ligji i shitjeve i KB është i përjashtuar. Kjo zgjedhje e ligjit zbatohet vetëm për konsumatorët për aq kohë sa ata nuk kufizojnë asnjë dispozitë të detyrueshme ligjore të vendit në të cilin ata kanë vendbanimin ose vendbanimin e tyre të zakonshëm.

14.2. Vendi i juridiksionit në marrëdhëniet me njerëz të biznesit, persona juridikë nën ligjin publik ose fonde të veçanta sipas ligjit publik është zyra e regjistruar e kompanisë sonë. Sidoqoftë, kemi të drejtë, sipas opsionit tonë, të padisim në zyrën e regjistruar të klientit.